A 16:00 óráig leadott rendeléseket a GLS futárszolgálattal még aznap feladjuk. Kézbesítés 24h alatt.
Írja meg, hogy mit keres.
Nincs eredmény
Over 1000 reviews
A FixShop mobiltelefonok, okoseszközök, e-rollerek, robotporszívók, kis elektronikai eszközök, szerszámok, kiegészítők és felújított készülékek (elsősorban okostelefonok és Apple fejhallgatók) alkatrészeinek értékesítésére szakosodott. Jelenleg számos webáruházat üzemeltetünk az európai piacon (SK, CZ, DE, AT, HU, SI, HR, RO, FR, GR, EU), és fokozatosan bővítjük jelenlétünket más országok piacára is. Szlovákiában több kiskereskedelmi üzletünk is van. /
Szeretne többet megtudni az üzleti együttműködésről? Töltse ki az alábbi B2B űrlapot és legyen ön is FixPartner.
Az elmúlt 30 nap forgalma
*Fenntartjuk a jogot, hogy az árkategóriák meghatározásának módját megváltoztassuk. **A kedvezmény mértéke nem a termék teljes árából, hanem a termék árréséből van kiszámítva. Ezért a kedvezmény mértéke csak egy átlagos érték, és termékenként változik.
A kedvezmény mértéke az Ön forgalmától függ. Annak érdekében, hogy a ennek a megszerzése tisztességes és átlátható maradjon, a következő feltételeket kell betartani:
500+
Elégedett nagykereskedelmi partnerek
1 000 000+
Kiszállított megrendelések
10 000+
Raktáron lévő pótalkatrészek
23 000+
Tételek
A szállítási partnereink, akikkel együttműködési megállapodást kötöttünk, 24 órán belül képesek kézbesíteni a küldeményeket. A kézbesítési határidő csak tájékoztató jellegű. Egyetlen szállító sem tudja 100%-osan garantálni a küldemények 24 órán belüli kézbesítését.
A GLS-en keresztül 16:00 óráig beérkezett megrendeléseket még aznap kiszállítjuk, ha az áru raktáron van, kifizetve vagy utánvéttel. Más szállítók esetében a határidő 13:00 óra.
Az árakkal és a szállítási sebességgel kapcsolatos további információkért kérjük, látogasson el a Szállítás menüpontba.
Minden FixPartner-reklámációt elsőbbségi alapon kezelünk. Reklamálni szeretné a nálunk vásárolt terméket? A reklamációt egyszerűen online nyújthatja be a profilján az „Rendelések története” menüpontban. Olvassa el az „Online reklamáció benyújtása” című útmutatót, amelyet Önök számára készítettünk.
Kérjük, mindig kövesse az általunk előírt reklamációs feltételeket. Ha további kérdései vannak a reklamációkkal kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a [email protected].
Lépjen velünk kapcsolatba:
Az illetékes személy ezután felveszi önnel a kapcsolatot a következő lépésekkel kapcsolatban. Üzenetével együtt kérjük, adja meg a várható havi forgalmát.
Bárki lehet FixPartner. Csak lépjen kapcsolatba velünk a B2B űrlapon keresztül.
Mindenféle minőségű alkatrész elérhető nálunk: Genuine Service Pack, FixPremium, Refurbished és továbbiak.
A minőségi elosztással kapcsolatos további információkért kérjük, nézze meg a Pótalkatrészek minőségi elosztása menüpontot.
Az árkategóriákat az előző negyedév forgalma alapján határozzuk meg. Minél nagyobb a forgalom, annál nagyobb a kedvezmény.
A beállításhoz az [email protected] címen kell kapcsolatba lépnie velünk, minden FixPartnerhez egyénileg állunk hozzá.
A kedvezmény összegét a negyedéves forgalma alapján számolhatja ki, levonva belőle a visszaküldött vagy át nem vett tételeket. Ne felejtse el kivonni a szállítási költséget is.
Az így megkapott árkategória megtalálható a táblázat annak sorában, amely megegyezik az ön eredményével.
További kérdése adódna? Vegye fel velünk a kapcsolatot
A kézbesítés sebessége a futárszolgálattól függ. A raktáron lévő árukat viszont általában 24 órán belül kiszállítjuk. A Szállítás menüpontban megtalálja a szállítás várható napját futárszolgálatonként.
Mivel több futárszolgálattal dolgozunk együtt, az árak is eltérőek. A szállítási árlistát megtalálja honlapunkon a Szállítás menüpontban.
Ha problémája van a megrendelésével vagy panasza van, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a [email protected] címen.
Kérjük, az üzenet tárgyában adja meg a rendelés vagy reklamációja számát.
Igen, nálunk az elállás az üzleti ügyfelekre is vonatkozik. A törvény értelmében a vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldheti az árut. Az árut sérülésmentes állapotban és eredeti csomagolásában kell visszaküldeni.
Az áru visszaküldésével kapcsolatos összes információ a Reklamáció menüpontban található.
Az összes információt a Reklamáció menüpontban tűntettük fel.
Ha valami nem világos a reklamáció folyamatával kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a [email protected] ímen.
Bolygónk védelme érdekében folyamatosan javítjuk szén-dioxid-kibocsátásunkat. Olvasson többet arról, hogyan alakítjuk át folyamatainkat a szénlábnyomunk csökkentése érdekében.
Iratkozzon fel, hogy rendszeresen tájékoztatást kapjon az ajánlatunkról szóló kedvezményekről és hírekről. Ugyanakkor ennek az űrlapnak a benyújtásával megerősítem, hogy több mint 16 éves vagyok
Egyetértek azzal, hogy híreket kapjak
Úgy tűnik, Magyarország országban tartózkodik
Austria
EUR ( €)
Belgium
Bulgaria
Croatia
Cyprus
Czech Republic
CZK ( Kč)
Denmark
Estonia
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
HUF ( Ft)
Ireland
Italy
Latvia
Lithuania
Luxembourg
Malta
Netherlands
Poland
Portugal
Romania
RON ( Lei)
Slovakia
Slovenia
Spain
Sweden
Bevásárlókosár
Részösszeg
ÁFA-val
Ez a weboldal cookie-kat használ
A cookie-kat tartalom és hirdetések személyre szabására, a közösségi média funkciók biztosítására és a forgalom elemzésére használjuk.
A cookie-kat a hirdetések személyre szabására is használjuk — további információkat a Google szabályzataiban talál.
A "Cookie-beállítások" gombra kattintva kiválaszthatja, mely típusú cookie-kat és nyomkövetési technológiákat engedélyezi. Egyes funkciók nem működhetnek megfelelően, ha bizonyos cookie-k le vannak tiltva.