A 16:00 óráig leadott rendeléseket a GLS futárszolgálattal még aznap feladjuk. Kézbesítés 24h alatt.
Írja meg, hogy mit keres.
Nincs eredmény
Over 1000 reviews
A FixShop mobiltelefonok, okoseszközök, e-rollerek, robotporszívók, kis elektronikai eszközök, szerszámok, kiegészítők és felújított készülékek (elsősorban okostelefonok és Apple fejhallgatók) alkatrészeinek értékesítésére szakosodott. Jelenleg számos webáruházat üzemeltetünk az európai piacon (SK, CZ, DE, AT, HU, SI, HR, RO, FR, GR, EU, PL), és fokozatosan bővítjük jelenlétünket más országok piacára is. Szlovákiában több kiskereskedelmi üzletünk is van. /
Szeretne többet megtudni az üzleti együttműködésről? Töltse ki az alábbi B2B űrlapot és legyen ön is FixPartner.
Az elmúlt 30 nap forgalma
*Fenntartjuk a jogot, hogy az árkategóriák meghatározásának módját megváltoztassuk. **A kedvezmény mértéke nem a termék teljes árából, hanem a termék árréséből van kiszámítva. Ezért a kedvezmény mértéke csak egy átlagos érték, és termékenként változik.
A kedvezmény mértéke az Ön forgalmától függ. Annak érdekében, hogy a ennek a megszerzése tisztességes és átlátható maradjon, a következő feltételeket kell betartani:
500+
Elégedett nagykereskedelmi partnerek
1 000 000+
Kiszállított megrendelések
10 000+
Raktáron lévő pótalkatrészek
23 000+
Tételek
A szállítási partnereink, akikkel együttműködési megállapodást kötöttünk, 24 órán belül képesek kézbesíteni a küldeményeket. A kézbesítési határidő csak tájékoztató jellegű. Egyetlen szállító sem tudja 100%-osan garantálni a küldemények 24 órán belüli kézbesítését.
A GLS-en keresztül 16:00 óráig beérkezett megrendeléseket még aznap feladjuk, amennyiben az áru raktáron van, ki van fizetve (vagy megállapodott fizetési határidővel rendelkezik) vagy utánvétes fizetéssel. Más fuvarozók esetében a szállítási határidő 13:00 óráig tart.
Az árakkal és a szállítási sebességgel kapcsolatos további információkért kérjük, látogasson el a Szállítás menüpontba.
Minden FixPartner-reklámációt elsőbbségi alapon kezelünk. Reklamálni szeretné a nálunk vásárolt terméket? A reklamációt egyszerűen online nyújthatja be a profilján az „Rendelések története” menüpontban. Olvassa el az „Online reklamáció benyújtása” című útmutatót, amelyet Önök számára készítettünk.
Kérjük, mindig kövesse az általunk előírt reklamációs feltételeket. Ha további kérdései vannak a reklamációkkal kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a [email protected].
Lépjen velünk kapcsolatba:
Az illetékes személy ezután felveszi önnel a kapcsolatot a következő lépésekkel kapcsolatban. Üzenetével együtt kérjük, adja meg a várható havi forgalmát.
Bárki lehet FixPartner. Csak lépjen kapcsolatba velünk a B2B űrlapon keresztül.
Mindenféle minőségű alkatrész elérhető nálunk: Genuine/Service Pack, FixPremium, Refurbished és továbbiak.
A minőségekkel kapcsolatos további információkért lásd a Alkatrészek minőségi elosztása című részt.
Az árkategóriákat az előző negyedév forgalma alapján határozzuk meg. Minél nagyobb a forgalom, annál nagyobb a kedvezmény.
A beállításhoz vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] címen, vagy a jobb alsó sarokban található chaten keresztül, mivel minden FixPartnerrel külön-külön foglalkozunk.
A kedvezmény összegét a negyedéves forgalma alapján számolhatja ki, levonva belőle a visszaküldött vagy át nem vett tételeket. Ne felejtse el kivonni a szállítási költséget is.
A táblázatban megtalálod az eredménynek megfelelő árkategóriát.
A kézbesítés sebessége a futárszolgálattól függ. A szállítási partnereink, akikkel együttműködési megállapodást kötöttünk, 24 órán belül képesek kézbesíteni a küldeményeket. A kézbesítési határidő csak tájékoztató jellegű. Egyetlen szállító sem tudja 100%-osan garantálni a küldemények 24 órán belüli kézbesítését.
A szállítás áráról és sebességéről bővebb információért kérjük, tekintse meg a Szállítás részt.
Mivel több futárszolgálattal dolgozunk együtt, az árak is eltérőek. A szállítási árlistát megtalálja honlapunkon a Szállítás menüpontban.
Ha problémája van a megrendelésével vagy panasza van, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a [email protected] címen.
Kérjük, az üzenet tárgyában adja meg a rendelés vagy reklamációja számát.
Igen, nálunk az elállás az üzleti ügyfelekre is vonatkozik. A törvény értelmében a vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldheti az árut. Az árut sérülésmentes állapotban és eredeti csomagolásában kell visszaküldeni.
Az áru visszaküldésével kapcsolatos összes információ a Reklamáció menüpontban található.
A termékek visszaküldésével kapcsolatos összes információt a Reklamáció részben találja. Ha nem biztos a panaszával kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] címen.
Bolygónk védelme érdekében folyamatosan javítjuk szén-dioxid-kibocsátásunkat. Olvasson többet arról, hogyan alakítjuk át folyamatainkat a szénlábnyomunk csökkentése érdekében.
Iratkozzon fel, hogy rendszeresen tájékoztatást kapjon az ajánlatunkról szóló kedvezményekről és hírekről. Ugyanakkor ennek az űrlapnak a benyújtásával megerősítem, hogy több mint 16 éves vagyok
Egyetértek azzal, hogy híreket kapjak
Úgy tűnik, Magyarország országban tartózkodik
Austria
EUR ( €)
Belgium
Bulgaria
Croatia
Cyprus
Czech Republic
CZK ( Kč)
Denmark
Estonia
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
HUF ( Ft)
Ireland
Italy
Latvia
Lithuania
Luxembourg
Malta
Netherlands
Poland
Portugal
Romania
RON ( Lei)
Slovakia
Slovenia
Spain
Sweden
Bevásárlókosár
Részösszeg
ÁFA-val
Ez a weboldal cookie-kat használ
A cookie-kat tartalom és hirdetések személyre szabására, a közösségi média funkciók biztosítására és a forgalom elemzésére használjuk.
A cookie-kat a hirdetések személyre szabására is használjuk — további információkat a Google szabályzataiban talál.
A "Cookie-beállítások" gombra kattintva kiválaszthatja, mely típusú cookie-kat és nyomkövetési technológiákat engedélyezi. Egyes funkciók nem működhetnek megfelelően, ha bizonyos cookie-k le vannak tiltva.