A 16:00 óráig leadott rendeléseket a GLS futárszolgálattal még aznap feladjuk. Kézbesítés 24h alatt.
Írja meg, hogy mit keres.
Nincs eredmény
Over 1000 reviews
2025. 09. 19.
A DPD futárszolgálat nemrégiben megváltoztatta az oldalt azok számára, akik árut szeretnének visszaküldeni vagy reklamálni. Az egész folyamat egyszerűbbé vált, és új megjelenést kapott. Elkészítettünk egy lépésről lépésre útmutatót, hogy könnyen eligazodjon az új rendszerben, és problémamentesen intézze visszaküldését vagy reklamációját.
Látogasson el a rmp.dpdgroup.com/016/ifix oldalra, ahol bármelyik tőlünk kapott csomagot visszaküldheti.
Kattintson a jobb alsó sarokban található zászló ikonra, és válassza ki az Önnek megfelelő nyelvet.
Ha a csomagot a DPD kézbesítette, írja be a küldeményhez tartozó nyomkövetési számot a Visszaküldendő csomag száma mezőbe. Az adatai automatikusan kitöltődnek, és folytathatja a folyamatot.
Amennyiben a csomagot nem a DPD szállította ki, a nyomtatványt manuálisan kell kitölteni, hogy a rendszer létrehozza a visszaküldéshez szükséges szállítási címkét.
Ebben a lépésben válassza a Hozza el az átvételi pontra lehetőséget, majd kattintson a Tovább gombra.
A visszaküldési kérelem befejezése előtt ellenőrizze az alábbi információkat.
A Visszaküldés megerősítése gombra kattintva megkapja a szállítási címkét PDF formátumban, amelyet ki kell nyomtatni és felragasztani a csomagra. Az információk és a címke e-mailben is megérkeznek.
Ezután folytassa az utasítások szerint.
Nincs nyomtatója? Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a DPD ügyfélszolgálatával, vagy keresse fel a legközelebbi átvételi pontot, és érdeklődjön a rendelkezésre álló lehetőségekről.
A csomagban egyértelműen fel kell tüntetni, hogy visszaküldésről vagy reklamációról van szó. Kérjük, írja ezt az információt egy papírra, és tegye a termék mellé a csomagba.
A megadott cím alapján megjelennek a legközelebbi átvételi pontok, ahová a csomagot beviheti.
A kinyomtatott címkét ragassza rá a csomagra, amelybe a terméket a mellékelt információval (visszaküldés/reklamáció) együtt becsomagolta, majd vigye el egy átvételi pontra, hogy a csomag visszakerüljön hozzánk.
További információk:
Visszaküldési határidő: Ha a visszaküldéshez határidő van meghatározva, ügyeljen arra, hogy a csomagot időben feladja. Segítségre van szüksége? Kérdés esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Bolygónk védelme érdekében folyamatosan javítjuk szén-dioxid-kibocsátásunkat. Olvasson többet arról, hogyan alakítjuk át folyamatainkat a szénlábnyomunk csökkentése érdekében.
Iratkozzon fel, hogy rendszeresen tájékoztatást kapjon az ajánlatunkról szóló kedvezményekről és hírekről. Ugyanakkor ennek az űrlapnak a benyújtásával megerősítem, hogy több mint 16 éves vagyok
Egyetértek azzal, hogy híreket kapjak
Úgy tűnik, Magyarország országban tartózkodik
Austria
EUR ( €)
Belgium
Bulgaria
Croatia
Cyprus
Czech Republic
CZK ( Kč)
Denmark
Estonia
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
HUF ( Ft)
Ireland
Italy
Latvia
Lithuania
Luxembourg
Malta
Netherlands
Poland
Portugal
Romania
RON ( Lei)
Slovakia
Slovenia
Spain
Sweden
Bevásárlókosár
Részösszeg
ÁFA-val
Ez a weboldal cookie-kat használ
A cookie-kat tartalom és hirdetések személyre szabására, a közösségi média funkciók biztosítására és a forgalom elemzésére használjuk.
A cookie-kat a hirdetések személyre szabására is használjuk — további információkat a Google szabályzataiban talál.
A "Cookie-beállítások" gombra kattintva kiválaszthatja, mely típusú cookie-kat és nyomkövetési technológiákat engedélyezi. Egyes funkciók nem működhetnek megfelelően, ha bizonyos cookie-k le vannak tiltva.