Helpdesk: Hétfő - Péntek 10:00 - 16:00
[email protected]
Kapcsolat

A 16:00 óráig leadott rendeléseket a GLS futárszolgálattal még aznap feladjuk. Kézbesítés 24h alatt.

Fixshop logo
0
0 Ft

Over 1000 reviews

  • 2025. 09. 19.

Megosztás

Új eljárás az áruk visszaküldésére/reklamációjára a DPD-n keresztül

A DPD futárszolgálat nemrégiben megváltoztatta az oldalt azok számára, akik árut szeretnének visszaküldeni vagy reklamálni. Az egész folyamat egyszerűbbé vált, és új megjelenést kapott. Elkészítettünk egy lépésről lépésre útmutatót, hogy könnyen eligazodjon az új rendszerben, és problémamentesen intézze visszaküldését vagy reklamációját.

Új eljárás az áruk visszaküldésére/reklamációjára a DPD-n keresztül

1. lépés – Nyissa meg az oldalt

Látogasson el a rmp.dpdgroup.com/016/ifix oldalra, ahol bármelyik tőlünk kapott csomagot visszaküldheti.

2. lépés – Válassza ki a nyelvet

Kattintson a jobb alsó sarokban található zászló ikonra, és válassza ki az Önnek megfelelő nyelvet.

3. lépés – Töltse ki az adatokat

Ha a csomagot a DPD kézbesítette, írja be a küldeményhez tartozó nyomkövetési számot a Visszaküldendő csomag száma mezőbe. Az adatai automatikusan kitöltődnek, és folytathatja a folyamatot.

Amennyiben a csomagot nem a DPD szállította ki, a nyomtatványt manuálisan kell kitölteni, hogy a rendszer létrehozza a visszaküldéshez szükséges szállítási címkét.

4. lépés – Válassza ki a visszaküldés módját

Ebben a lépésben válassza a Hozza el az átvételi pontra lehetőséget, majd kattintson a Tovább gombra.

5. lépés – Ellenőrizze az adatokat

A visszaküldési kérelem befejezése előtt ellenőrizze az alábbi információkat.

  • Ha minden helyes, kattintson a Visszaküldés megerősítése gombra.
  • Ha valamelyik adat hibásan van megadva, kattintson a Vissza gombra.

6. lépés – Nyomtassa ki a címkét

A Visszaküldés megerősítése gombra kattintva megkapja a szállítási címkét PDF formátumban, amelyet ki kell nyomtatni és felragasztani a csomagra. Az információk és a címke e-mailben is megérkeznek.

Ezután folytassa az utasítások szerint.

Nincs nyomtatója? Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a DPD ügyfélszolgálatával, vagy keresse fel a legközelebbi átvételi pontot, és érdeklődjön a rendelkezésre álló lehetőségekről.

7. lépés – Helyezze a csomagba

A csomagban egyértelműen fel kell tüntetni, hogy visszaküldésről vagy reklamációról van szó.
Kérjük, írja ezt az információt egy papírra, és tegye a termék mellé a csomagba.

8. lépés – Válassza ki az átvételi pontot

A megadott cím alapján megjelennek a legközelebbi átvételi pontok, ahová a csomagot beviheti.

9. lépés – Adja fel a csomagot

A kinyomtatott címkét ragassza rá a csomagra, amelybe a terméket a mellékelt információval (visszaküldés/reklamáció) együtt becsomagolta, majd vigye el egy átvételi pontra, hogy a csomag visszakerüljön hozzánk.

További információk:

Visszaküldési határidő: Ha a visszaküldéshez határidő van meghatározva, ügyeljen arra, hogy a csomagot időben feladja.
Segítségre van szüksége? Kérdés esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Going Green

Bolygónk védelme érdekében folyamatosan javítjuk szén-dioxid-kibocsátásunkat. Olvasson többet arról, hogyan alakítjuk át folyamatainkat a szénlábnyomunk csökkentése érdekében.

További információ