Helpdesk: Hétfő - Péntek 10:00 - 16:00
[email protected]
Kapcsolat

A 16:00 óráig leadott rendeléseket a GLS futárszolgálattal még aznap feladjuk. Kézbesítés 24h alatt.

Fixshop logo
0
0 Ft

Over 1000 reviews

  • 2025. 09. 22.

Megosztás

iPhone újraindítása – teljes útmutató minden modellhez

Az iPhone újraindítása gyors és egyszerű módja annak, hogy megoldja a készülék kisebb problémáit. Legyen szó lefagyott alkalmazásról, lassú rendszerről, frissítés utáni hibákról vagy az akkumulátor gyorsabb merüléséről, az újraindítás gyakran segít a zavartalan működés helyreállításában.

Az egész folyamat biztonságos, az adatok megmaradnak, és néhány másodperc alatt önállóan is elvégezhető. Ebben az útmutatóban lépésről lépésre megtalálja a különböző generációkhoz tartozó eljárásokat – a legújabb modellektől a Home gombbal rendelkező régebbi iPhone-okig.

iPhone újraindítása – teljes útmutató minden modellhez

iPhone 16 – iPhone X újraindítása

  1. Nyomja meg és tartsa lenyomva egyszerre az oldalsó gombot (bekapcsológomb/power button) és az egyik hangerőgombot, amíg meg nem jelenik a kikapcsolási csúszka.
  2. Húzza el a csúszkát jobbra, és várja meg, amíg az iPhone teljesen kikapcsol.
  3. Az iPhone újbóli bekapcsolásához tartsa lenyomva az oldalsó gombot, amíg meg nem jelenik az Apple logó.

Érvényes a következőkhöz:

  • iPhone 16, iPhone 16e, iPhone 16 Pro, iPhone 16 Pro Max, iPhone 16 Plus
  • iPhone 15, iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max, iPhone 15 Plus
  • iPhone 14, iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max, iPhone 14 Plus
  • iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max
  • iPhone X, iPhone XS, iPhone XS Max
     

iPhone 6, 7, 8, SE 2020, SE 2022 újraindítása

  1. Nyomja meg és tartsa lenyomva az oldalsó gombot (bekapcsológomb/power button), amíg a kijelzőn meg nem jelenik a kikapcsolási csúszka.
  2. Húzza el a csúszkát jobbra, és várja meg, amíg az iPhone teljesen kikapcsol.
  3. Az iPhone újbóli bekapcsolásához tartsa lenyomva az oldalsó gombot, amíg meg nem jelenik az Apple logó.

Érvényes a következőkhöz:

  • iPhone SE 2020 (2. generáció), iPhone SE 2022 (3. generáció)
  • iPhone 8, iPhone 8 Plus
  • iPhone 7, iPhone 7 Plus
  • iPhone 6, iPhone 6 Plus
  • iPhone 6s, iPhone 6s Plus
     

iPhone SE (1. generáció), iPhone 5 és régebbi modellek újraindítása

  1. Nyomja meg és tartsa lenyomva a felső gombot (bekapcsológomb/power button), amíg meg nem jelenik a kikapcsolási csúszka.
  2. Húzza el a csúszkát jobbra, és várja meg, amíg az iPhone teljesen kikapcsol.
  3. Az iPhone újbóli bekapcsolásához nyomja meg és tartsa lenyomva a felső gombot, amíg meg nem jelenik az Apple logó.

Érvényes a következőkre:

  • iPhone SE (1. generáció)
  • iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s
  • iPhone 4s a staršie

Az iPhone nem kapcsol be, vagy fekete a képernyő?

Ha az iPhone nem reagál, lefagyott, vagy a képernyő fekete maradt, a hagyományos újraindítás nem biztos, hogy elegendő. Ilyen esetben kényszerített újraindítást kell végrehajtani, amely képes újraindítani a készüléket anélkül, hogy a kikapcsolási csúszkát használná. Ez az eljárás biztonságos, nem törli az adatait, és az iPhone modelljétől függően eltérő lehet.

 

Kényszerített újraindítás Face ID-s iPhone készülékeken (iPhone X és újabb)

  1. Gyorsan nyomja meg és engedje fel a hangerőnövelő gombot.
  2. Gyorsan nyomja meg és engedje fel a hangerőcsökkentő gombot.
  3. Nyomja meg és tartsa lenyomva az oldalsó gombot (bekapcsológomb/power button), amíg meg nem jelenik az Apple logó.
  4. Az Apple logó megjelenése tovább tarthat, mint 10 másodperc.

 

Kényszerített újraindítás Home gombos iPhone készülékeken

iPhone 7 és iPhone 7 Plus

  • Nyomja meg és tartsa lenyomva egyszerre az oldalsó gombot (bekapcsológomb/power button) és a hangerőcsökkentő gombot, amíg meg nem jelenik az Apple logó.
  • Az Apple logó megjelenése tovább tarthat, mint 10 másodperc.

iPhone 6s, SE (1. generáció) és régebbi modellek

  • Nyomja meg és tartsa lenyomva egyszerre a Home gombot és az oldalsó vagy felső gombot (bekapcsológomb/power button), amíg meg nem jelenik az Apple logó.
  • Az Apple logó megjelenése tovább tarthat, mint 10 másodperc.

Ha az iPhone 7, 7 Plus, 6s, SE (1. generáció) vagy régebbi modellek nem kapcsolnak be, csatlakoztassa őket a töltőhöz, és hagyja tölteni legalább 1 órán át, majd próbálja újra bekapcsolni a készüléket. Ha megjelenik a lemerült akkumulátor ikon, ellenőrizze a kábelt és a hálózati adaptert, majd folytassa a töltést még legalább 30 percig, vagy amíg az iPhone el nem indul.
 

Az iPhone továbbra sem kapcsol be a kényszerített újraindítás és töltés után? A probléma hardveres eredetű lehet. Forduljon az országában elérhető hivatalos vagy szakszervizhez, ahol a technikusok elvégzik a diagnosztikát és a szükséges javítást.

 

Képek: Apple, MI

Going Green

Bolygónk védelme érdekében folyamatosan javítjuk szén-dioxid-kibocsátásunkat. Olvasson többet arról, hogyan alakítjuk át folyamatainkat a szénlábnyomunk csökkentése érdekében.

További információ