Clock icon

Hétfő - Péntek: 8:00-17:00 

[email protected]
Szállítási ország AT
Ügyfélszolgálat

FAQ

E-shop vásárlás:

A vásárlás menete:

  1. Válassza ki a termék kategóriáját, adja meg a rendelni kívánt mennyiséget, tegye a terméket kosárba, majd az oldal automatikusan elnavigálja a kosár tartalmához, ahol leellenőrizheti az egyes tételeket.
  2. Ha a kiválasztás követően a vásárlás mellett dönt, a „Pénztár” ikonra kattintva lehetőség nyílik a nem kívánt tételek törlésére (Törlés lehetőség kijelölésével, majd a Törlés vagy Kosár törlése ikonra kattintással).
  3. A „vásárlás folytatása” ikonra kattintva tovább folytathatja a vásárlást, az addig kosárba tett (és nem törölt) tételek továbbra is a kosárban maradnak.
  4. Ha először vásárol webshopunkban, mindenképp adja meg a számlázási és a szállítási címet, valamint elérhetőségét. Ezzel egyrészt oldalunkra is regisztrál, másrészt pedig nyomon tudja követni rendelését, harmadrészt pedig a megfelelő címre tudjuk szállítani a csomagot.
  5. Ha már vásárolt és regisztrált az oldalon, akkor jelentkezzen be. A regisztrációt és bejelentkezést követő 1. lépés (3-ból) a megadott szállítási cím leellenőrzése. Ha a cím megfelelő, akkor az „Irány a pénztár” ikonra kattintva következik a 2. lépés: kiválaszthatja a fizetés és szállítás módját. Kattintson a „Megrendelem” ikonra. Ezt követően az „Irány a pénztár” ikonra kattintva eljutunk a 3. lépéshez, ahol leellenőrizheti a teljes rendelést.
  6. A Megrendelését a „Megrendelés megerősítése” ikonra kattintva véglegesítheti. A rendelés állapotát a „Fiókom” gombra kattintva ellenőrizheti. A rendelést érintő minden változásról e-mailben vagy telefon értesítjük.

A fixshop.hu e-shopjában a következő fizetési módok közül választhat:

  1. fizetés a futárnak a csomag átvételekor (utánvét)
  2. fizetés banki átutalással
  3. paypal

További információt itt talál

A 13:00 óra előtt leadok rendeléseket még aznap feldolgozzuk. Ebben az esetben a kiszállítás 1-3 munkanapon belül megtörténik.

Az áru beszállítása már több időt vesz igénybe (általában 10 – 16 munkanap). A szállítás lehetséges időpontjáról emailben vagy telefonon értesítjük.

Abban az esetben, ha utalással fizetett, úgy a kiválasztott terméket az összeg jóváírása után áll módunkban feladni.

Ha a kiszállított termék hibás vagy sérült, úgy az átvételtől számított 24 órán belül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (emailben vagy telefonon) és a szállítást lebonyolító társasággal.

Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére és bővebb tájékoztatást tudnak nyújtani a termék elérhetőségével kapcsolatban.

A megrendelt terméket/termékeket tartalmazó csomagot az SPS (UPS) cég kézbesíti. Bővebb információt honlapunkon talál itt. Csomagját akár személyesen is átveheti Pozsonyban, központunkban. Cím: Einsteinova 7, 851 01, Pozsony, Szlovákia – Relaxx épülete.

Ha a kiválasztott termék nincs raktáron, azt javasoljuk, foglalja le. Az ügyfélszolgálat munkatársai készséggel nyújtanak felvilágosítást a kiválasztott termék feltételezett érkezési dátumát illetően.

A termékek elérhetőségét leellenőrizheti honlapunkon, minden egyes tétel mellett feltüntetjük. A termékre kattintva azonnal kiderül, hogy a termék raktáron van-e, vagy hogy rendelhető-e.

Termék visszaküldése: Vásárlástól szerződéstől elállás a vásárlási naptól számított 14 napon belül

Ha nem elégedett a boltban vagy e-shopon keresztül megvásárolt termékkel, a terméket a kézhezvétel után 14 naptári napon belül visszaküldheti.

A termék visszaküldésének feltételei:

  • Eredeti állapot
  • Tartalmazza az összes eredeti címkét
  • Nem mutatja használat nyomait
  • Érintetlen és ép
  • Nem használták más eszközzel, nem szerelték más eszközbe
  • Alkatrészek esetén a FixShop védjegy sérülésmentes
  • A termék teljes (ide értve az összes tartozékot, használati, utasítást, garancialevelet, stb.)
  • Eredeti, sérülésmentes csomagolásban van

Amennyiben nem szeretnék személyesen visszahozni boltunka a megvásárolt terméket, úgy a csomagot közvetlenül a reklamációval foglalkozó részlegünknek címezze. Az eljárás menete a következő:

 

  1.  Töltse ki az Elállási nyilatkozatot.
  2. A terméket körültekintően csomagolja be, nehogy megsérüljön a szállítás közben. Lehetőség szerint az eredeti csomagolást használja. A csomaghoz csatolja a kitöltött és aláírt Elállási nyilatkozatot, valamint a vásárlást igazoló dokumentumot.
  3. A terméket címezze a reklamációval foglalkozó részlegünknek:

iFixit, s.r.o., Einsteinova 7, 85101 Bratislava, Szlovákia

Reklamáció:

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy vásárlóink csakis hiteles forrástól származó, minőségi termékekhez jussanak. Azonban néha előfordul, hogy a termék meghibásodik. Ennek érdekében a terméket a lehető legrövidebb időn belül megjavítjuk, kicseréljük, vagy visszafizetjük az árát. Ha az alkatrészekkel vagy pótalkatrészekkel kapcsolatban van panasza, úgy ezeket küldje vissza központunkba. Ha mobiltelefon tartozékról van szó, akkor ahhoz a bolthoz kell fordulni, ahol a terméket megvásárolta. Ha a terméket e-shopon keresztül vásárolta meg, a terméket központunk címére küldje vissza.

A reklamációs igény érvényesítéséhez szükséges nyomtatvány itt található.   Reklamáció bejelentése – hiba leírása 15,1 KB

A vásárlási szerződéstől való elálláshoz szükséges elállási nyilatkozat mintája itt található.  nyilatkozat-minta_szerzodestol_valo_elallashoz_javitott.doc

Amennyiben a reklamáció tárgya olyan alkatrész/pótalkatrész, melyet saját kezűleg szerelt be az eszközbe, az iFixit, s.r.o. fenntartja a jogot a panasz elutasítására. Amennyiben reklamációt elbíráló technikusunk megállapítja, hogy olyan hibás terméket vásárolt, melyen a szerelés során nem keletkezett mechanikai sérülés, Ön jogosult a reklamációra. Az alkatrészt/pótalkatrészt közvetlenül az eszközzel együtt is elküldheti.

Amennyiben nem tudja eltávolítani a pótalkatrészt az eszközből, jogosult rá, hogy a teljes készüléket küldje be reklamáció esetén. Ebben az esetben azonban 20 € díjat számítunk fel a pótalkatrész eszközből való eltávolításáért. 

Ha technikusunk megállapítja a termékhibát, azonban az alkatrész/pótalkatrész nem elérhető, úgy emailben értesítjük. Az email tartalmazza a reklamáció tárgyát képező alkatrész megnevezését, valamint annak beszerzési státuszát: „Várunk az alkatrészre”.

Amennyiben az alkatrész egyáltalán nem elérhető, úgy reklamációs részlegünk munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot és információt nyújt a termék lehetséges beszerzési idejével kapcsolatban, vagy felajánlja a vételár visszafizetését.

Panasz/reklamáció esetén a törvény lehetővé teszi Önnek, mint vásárlónak, hogy 30 napon belül érdemi választ kapjon. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban kezeljük panaszát.

A reklamáció állapotában bekövetkező változásokkal kapcsolatban ügyfélszolgálatunk emailen vagy telefonon értesíti.

A vásárló akkor jogosult a pénzvisszafizetésre, ha:

  • Ugyanazon berendezés ugyanazon hibája 3-szor jelentkezik
  • Ha 4 különböző hibát jelent be ugyanazon berendezésen
  • A pótalkatrész nem elérhető

A szerződéstől való elállás bejelentésétől számított legkésőbb 14. napon visszautaljuk a vételárat. Az utalás azonban addig nem történik meg, amíg a termék nem érkezik vissza boltunkba vagy központunk reklamációs részlegére (vagy amíg nem bizonyítja, hogy a terméket visszaküldte). A visszaküldés költsége a vevőt terheli. 

  • Akkumulátor (gyors lemerülés) - 6 hónap
  • Akkumulátor (elektromos hiba, pl. felfúvódott akkumulátor) - 2 év
  • Jogi személy -1 év
  • Magánszemély - 2 év
  • Felújított berendezések - 1 év

Nagyvállalati együttműködés:

Amennyiben ön Szlovákián kívüli céghellyel rendelkező, Szlovákián kívül adót fizető jogi személy, elég, ha a számlázási adatoknál megadja a helyes cégadatot. A „céges állapot” igazolását követően a számlát ÁFA nélkül készítjük el.

Boltok:

Ha arra kíváncsi, hogy a termék a kiválasztott boltban elérhető-e, úgy kérem, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, vagy kérdezze meg közvetlenül a boltot.

A boltjainkkal kapcsolatos információt itt talál.

Nem talált választ a kérdéseire?

Ha nem találta meg kérdésére a választ, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Szakkifejezések magyarázata

SW - Eszközök szoftvere – az eszköz programkészlete, operációs rendszere

Beépítő keret (SWAP modul) – az egész eszköz cseréjéhez használt szervizegység. A tartozékokon kívül minden szükséges alkatrésszel rendelkezik. A gyártó függvényében a modul nem kell, hogy tartalmazza az akkumulátort, a memóriakártyát vagy az akkumulátor fedőlapot. A beépítő keret pótalkatrész és nem egy termékcsomag.

Kalibrálás – hálózati jel paraméterek beállítását szolgálja. Akkor is ezt használjuk, ha beszéd közben baj adódik a hanggal, SIM kártya regisztrációjával vagy kapcsolódásával a hálózatra, esetleg az akkumulátor kapacitásával. A kalibráció a felhasználó által nem elérhető, a szerviz szolgáltatás része.

RF panel (PCB / PBA panel) – A telefon alaplapja. A legfontosabb jelfeldolgozó és logikai egysége az eszköznek. A gyártó függvényében az IMEI szám hossza változhat.

Master reset (factory reset) – A telefon gyári beállításainak visszaállítása. Megegyezik a telefon első bekapcsolásakor tapasztalt állapottal. A Master reset eltávolíthatja a különböző alkalmazások, appok, felhasználói adatok által generált hibákat. A Master reset nem szerviz beavatkozás, a telefon menüjéből a felhasználó is aktiválhatja.

IMEI – Egyedi nemzetközi számsor a mobiltelefonok azonosítására. Általában az akkumulátor alatt található, de készenléti állapotban a * # 06 # kód megadásával a készülék is kijelzi.

SN (MSN) – A gyártó által létrehozott egyedi gyártási szám sorozatszám. Mobiltelefonoknál kizárólag az akkumulátor alatt található. Más berendezéseknél általában a hátoldalon a matricán látható. Fontos, hogy a sorozatszám olvasható legyen. Ellenkező esetben nem lehetséges az eszköz azonosítása és a garanciális javítás elvégzése.

GSM – Mobiltelefonok hang- és adatátvitelt lehetővé tévő digitális technológia. A második generációs hálózatok protokolljainak leírására használt szabvány, részét képezi a GPRS és EDGE adatátvitel.

3G – Vezeték nélküli digitális technológia hang- és adatátvitelre. A globális mobiltelefon kommunikáció harmadik generációját képviseli, nagyobb adatátviteli sebességgel.

LTE – Hang- és digitális adatátvitelt lehetővé tévő digitális technológia. A globális mobiltelefon kommunikáció negyedig generációja, a leggyorsabb adatátviteli sebességgel.

BTS – Adó-vevő állomás, mely közvetlen kapcsolatban van a mobilkészülékekkel. Lehetővé teszik az eszköz kommunikációját a szolgáltató hálózattal.

GSM tesztkészülék mérése – Mobiltelefonok mérése rádiókommunikációs mérőkön, valós SIM kártyás telefonhívást szimulálva.

Csomagküldés futárszolgálattal 1-3 munkanapon belül
Bruttó 30 000 Ft feletti vásárlás esetén a postaköltség ingyenes
Kínálatunk több, mint 20.000 egyedi terméket tartalmaz
Több mint 50.000 megjavított készülék

Cookie-preferencia központ

  • Az Ön adatvédelme
  • Szigorúan titkos cookie-k
  • Teljesítmény cookie-k
  • Működési cookie-k
  • Marketing cookie-k

Név Szolgáltató Cél Megszűnés Típus