FAQ
E-shop vásárlás:
A vásárlás menete:
- Válassza ki a termék kategóriáját, adja meg a rendelni kívánt mennyiséget, tegye a terméket kosárba, majd az oldal automatikusan elnavigálja a kosár tartalmához, ahol leellenőrizheti az egyes tételeket.
- Ha a kiválasztás követően a vásárlás mellett dönt, a „Pénztár” ikonra kattintva lehetőség nyílik a nem kívánt tételek törlésére (Törlés lehetőség kijelölésével, majd a Törlés vagy Kosár törlése ikonra kattintással).
- A „vásárlás folytatása” ikonra kattintva tovább folytathatja a vásárlást, az addig kosárba tett (és nem törölt) tételek továbbra is a kosárban maradnak.
- Ha először vásárol webshopunkban, mindenképp adja meg a számlázási és a szállítási címet, valamint elérhetőségét. Ezzel egyrészt oldalunkra is regisztrál, másrészt pedig nyomon tudja követni rendelését, harmadrészt pedig a megfelelő címre tudjuk szállítani a csomagot.
- Ha már vásárolt és regisztrált az oldalon, akkor jelentkezzen be. A regisztrációt és bejelentkezést követő 1. lépés (3-ból) a megadott szállítási cím leellenőrzése. Ha a cím megfelelő, akkor az „Irány a pénztár” ikonra kattintva következik a 2. lépés: kiválaszthatja a fizetés és szállítás módját. Kattintson a „Megrendelem” ikonra. Ezt követően az „Irány a pénztár” ikonra kattintva eljutunk a 3. lépéshez, ahol leellenőrizheti a teljes rendelést.
- A Megrendelését a „Megrendelés megerősítése” ikonra kattintva véglegesítheti. A rendelés állapotát a „Fiókom” gombra kattintva ellenőrizheti. A rendelést érintő minden változásról e-mailben vagy telefon értesítjük.
A fixshop.hu e-shopjában a következő fizetési módok közül választhat:
- fizetés a futárnak a csomag átvételekor (utánvét)
- fizetés banki átutalással
- paypal
További információt itt talál
A 13:00 óra előtt leadok rendeléseket még aznap feldolgozzuk. Ebben az esetben a kiszállítás 1-3 munkanapon belül megtörténik.
Az áru beszállítása már több időt vesz igénybe (általában 10 – 16 munkanap). A szállítás lehetséges időpontjáról emailben vagy telefonon értesítjük.
Abban az esetben, ha utalással fizetett, úgy a kiválasztott terméket az összeg jóváírása után áll módunkban feladni.
Ha a kiszállított termék hibás vagy sérült, úgy az átvételtől számított 24 órán belül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (emailben vagy telefonon) és a szállítást lebonyolító társasággal.
Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére és bővebb tájékoztatást tudnak nyújtani a termék elérhetőségével kapcsolatban.
A megrendelt terméket/termékeket tartalmazó csomagot az SPS (UPS) cég kézbesíti. Bővebb információt honlapunkon talál itt. Csomagját akár személyesen is átveheti Pozsonyban, központunkban. Cím: Einsteinova 7, 851 01, Pozsony, Szlovákia – Relaxx épülete.
Ha a kiválasztott termék nincs raktáron, azt javasoljuk, foglalja le. Az ügyfélszolgálat munkatársai készséggel nyújtanak felvilágosítást a kiválasztott termék feltételezett érkezési dátumát illetően.
A termékek elérhetőségét leellenőrizheti honlapunkon, minden egyes tétel mellett feltüntetjük. A termékre kattintva azonnal kiderül, hogy a termék raktáron van-e, vagy hogy rendelhető-e.
Termék visszaküldése: Vásárlástól szerződéstől elállás a vásárlási naptól számított 14 napon belül
Ha nem elégedett a boltban vagy e-shopon keresztül megvásárolt termékkel, a terméket a kézhezvétel után 14 naptári napon belül visszaküldheti.
A termék visszaküldésének feltételei:
- Eredeti állapot
- Tartalmazza az összes eredeti címkét
- Nem mutatja használat nyomait
- Érintetlen és ép
- Nem használták más eszközzel, nem szerelték más eszközbe
- Alkatrészek esetén a FixShop védjegy sérülésmentes
- A termék teljes (ide értve az összes tartozékot, használati, utasítást, garancialevelet, stb.)
- Eredeti, sérülésmentes csomagolásban van
Amennyiben nem szeretnék személyesen visszahozni boltunka a megvásárolt terméket, úgy a csomagot közvetlenül a reklamációval foglalkozó részlegünknek címezze. Az eljárás menete a következő:
- Töltse ki az Elállási nyilatkozatot.
- A terméket körültekintően csomagolja be, nehogy megsérüljön a szállítás közben. Lehetőség szerint az eredeti csomagolást használja. A csomaghoz csatolja a kitöltött és aláírt Elállási nyilatkozatot, valamint a vásárlást igazoló dokumentumot.
- A terméket címezze a reklamációval foglalkozó részlegünknek:
iFixit, s.r.o., Einsteinova 7, 85101 Bratislava, Szlovákia
Reklamáció:
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy vásárlóink csakis hiteles forrástól származó, minőségi termékekhez jussanak. Azonban néha előfordul, hogy a termék meghibásodik. Ennek érdekében a terméket a lehető legrövidebb időn belül megjavítjuk, kicseréljük, vagy visszafizetjük az árát. Ha az alkatrészekkel vagy pótalkatrészekkel kapcsolatban van panasza, úgy ezeket küldje vissza központunkba. Ha mobiltelefon tartozékról van szó, akkor ahhoz a bolthoz kell fordulni, ahol a terméket megvásárolta. Ha a terméket e-shopon keresztül vásárolta meg, a terméket központunk címére küldje vissza.
A reklamációs igény érvényesítéséhez szükséges nyomtatvány itt található. Reklamáció bejelentése – hiba leírása 15,1 KB
A vásárlási szerződéstől való elálláshoz szükséges elállási nyilatkozat mintája itt található. nyilatkozat-minta_szerzodestol_valo_elallashoz_javitott.doc
Amennyiben a reklamáció tárgya olyan alkatrész/pótalkatrész, melyet saját kezűleg szerelt be az eszközbe, az iFixit, s.r.o. fenntartja a jogot a panasz elutasítására. Amennyiben reklamációt elbíráló technikusunk megállapítja, hogy olyan hibás terméket vásárolt, melyen a szerelés során nem keletkezett mechanikai sérülés, Ön jogosult a reklamációra. Az alkatrészt/pótalkatrészt közvetlenül az eszközzel együtt is elküldheti.
Amennyiben nem tudja eltávolítani a pótalkatrészt az eszközből, jogosult rá, hogy a teljes készüléket küldje be reklamáció esetén. Ebben az esetben azonban 20 € díjat számítunk fel a pótalkatrész eszközből való eltávolításáért.
Ha technikusunk megállapítja a termékhibát, azonban az alkatrész/pótalkatrész nem elérhető, úgy emailben értesítjük. Az email tartalmazza a reklamáció tárgyát képező alkatrész megnevezését, valamint annak beszerzési státuszát: „Várunk az alkatrészre”.
Amennyiben az alkatrész egyáltalán nem elérhető, úgy reklamációs részlegünk munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot és információt nyújt a termék lehetséges beszerzési idejével kapcsolatban, vagy felajánlja a vételár visszafizetését.
Panasz/reklamáció esetén a törvény lehetővé teszi Önnek, mint vásárlónak, hogy 30 napon belül érdemi választ kapjon. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban kezeljük panaszát.
A reklamáció állapotában bekövetkező változásokkal kapcsolatban ügyfélszolgálatunk emailen vagy telefonon értesíti.
A vásárló akkor jogosult a pénzvisszafizetésre, ha:
- Ugyanazon berendezés ugyanazon hibája 3-szor jelentkezik
- Ha 4 különböző hibát jelent be ugyanazon berendezésen
- A pótalkatrész nem elérhető
A szerződéstől való elállás bejelentésétől számított legkésőbb 14. napon visszautaljuk a vételárat. Az utalás azonban addig nem történik meg, amíg a termék nem érkezik vissza boltunkba vagy központunk reklamációs részlegére (vagy amíg nem bizonyítja, hogy a terméket visszaküldte). A visszaküldés költsége a vevőt terheli.
- Akkumulátor (gyors lemerülés) - 6 hónap
- Akkumulátor (elektromos hiba, pl. felfúvódott akkumulátor) - 2 év
- Jogi személy -1 év
- Magánszemély - 2 év
- Felújított berendezések - 1 év
Nagyvállalati együttműködés:
Amennyiben ön Szlovákián kívüli céghellyel rendelkező, Szlovákián kívül adót fizető jogi személy, elég, ha a számlázási adatoknál megadja a helyes cégadatot. A „céges állapot” igazolását követően a számlát ÁFA nélkül készítjük el.
Boltok:
Ha arra kíváncsi, hogy a termék a kiválasztott boltban elérhető-e, úgy kérem, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, vagy kérdezze meg közvetlenül a boltot.
A boltjainkkal kapcsolatos információt itt talál.
Nem talált választ a kérdéseire?
Ha nem találta meg kérdésére a választ, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
- +36 1 700 9397 [email protected] Hétfő - Péntek: 9: 00-18: 00
Szakkifejezések magyarázata
SW - Eszközök szoftvere – az eszköz programkészlete, operációs rendszere
Beépítő keret (SWAP modul) – az egész eszköz cseréjéhez használt szervizegység. A tartozékokon kívül minden szükséges alkatrésszel rendelkezik. A gyártó függvényében a modul nem kell, hogy tartalmazza az akkumulátort, a memóriakártyát vagy az akkumulátor fedőlapot. A beépítő keret pótalkatrész és nem egy termékcsomag.
Kalibrálás – hálózati jel paraméterek beállítását szolgálja. Akkor is ezt használjuk, ha beszéd közben baj adódik a hanggal, SIM kártya regisztrációjával vagy kapcsolódásával a hálózatra, esetleg az akkumulátor kapacitásával. A kalibráció a felhasználó által nem elérhető, a szerviz szolgáltatás része.
RF panel (PCB / PBA panel) – A telefon alaplapja. A legfontosabb jelfeldolgozó és logikai egysége az eszköznek. A gyártó függvényében az IMEI szám hossza változhat.
Master reset (factory reset) – A telefon gyári beállításainak visszaállítása. Megegyezik a telefon első bekapcsolásakor tapasztalt állapottal. A Master reset eltávolíthatja a különböző alkalmazások, appok, felhasználói adatok által generált hibákat. A Master reset nem szerviz beavatkozás, a telefon menüjéből a felhasználó is aktiválhatja.
IMEI – Egyedi nemzetközi számsor a mobiltelefonok azonosítására. Általában az akkumulátor alatt található, de készenléti állapotban a * # 06 # kód megadásával a készülék is kijelzi.
SN (MSN) – A gyártó által létrehozott egyedi gyártási szám sorozatszám. Mobiltelefonoknál kizárólag az akkumulátor alatt található. Más berendezéseknél általában a hátoldalon a matricán látható. Fontos, hogy a sorozatszám olvasható legyen. Ellenkező esetben nem lehetséges az eszköz azonosítása és a garanciális javítás elvégzése.
GSM – Mobiltelefonok hang- és adatátvitelt lehetővé tévő digitális technológia. A második generációs hálózatok protokolljainak leírására használt szabvány, részét képezi a GPRS és EDGE adatátvitel.
3G – Vezeték nélküli digitális technológia hang- és adatátvitelre. A globális mobiltelefon kommunikáció harmadik generációját képviseli, nagyobb adatátviteli sebességgel.
LTE – Hang- és digitális adatátvitelt lehetővé tévő digitális technológia. A globális mobiltelefon kommunikáció negyedig generációja, a leggyorsabb adatátviteli sebességgel.
BTS – Adó-vevő állomás, mely közvetlen kapcsolatban van a mobilkészülékekkel. Lehetővé teszik az eszköz kommunikációját a szolgáltató hálózattal.
GSM tesztkészülék mérése – Mobiltelefonok mérése rádiókommunikációs mérőkön, valós SIM kártyás telefonhívást szimulálva.