Clock icon

Hétfő - Péntek: 8:00-17:00 

[email protected]
Szállítási ország AT
Ügyfélszolgálat
fdsfedfsd

Hisz még a mítoszokban?

A sérült mobiltelefonok javítása körül rengeteg mítosz kering. A következő bejegyzésben összegyűjtöttük a három legelterjedtebbet és megnéztük, van-e bennük „igazság”.

 

1. A száraz rizs megmentheti az elázott okostelefont

Ez az egyik legelterjedtebb házi megoldás, ha az okostelefon a kelleténél több vízzel vagy nedvességgel került kapcsolatba: elég, ha a telefont egy rizzsel teli tálba tesszük, a rizs pedig felszívja a nedvességet. Ez az eljárás nemhogy nem segít, hanem egyenesen árthat is neki. A száraz rizsből kioldódó keményítő és cukor ugyanis gyorsíthatja a telefon belső alkatrészeinek, komponenseinek korrodálódását. Ha már megtörtént a baj, akkor az elázott telefont legjobb, ha hitelesített szervizpontba visszük, ahol a technikusok megpróbálják a nedvesség által okozott károsodást enyhíteni és megszüntetni. Ehhez elengedhetetlen a szakértelem, a megfelelő szerszámok, eszközök és vegyszerek.

    

2. A sérült kijelző csupán szépséghiba

A megrepedt kijelző nem nyújt szép látványt és egy kicsit megnehezíti a telefon használatát. Azonban a kijelző cseréjét nem érdemes sokáig halogatni, mert a hibás kijelző az okostelefon további károsodásához is vezethet. A kezdeti repedés mellett idővel sötét foltok, világítási és érintési problémák is megjelenhetnek. A szakszervizben elvégzett vagy akár az otthoni, útmutató szerinti kijelző csere nemcsak visszaadja a telefon tökéletes megjelenését, hanem jelentősen csökkenti a hiba következtében megjelenő további károsodások és hibák lehetőségét.

 

3. Készülék javítása csak időpazarlás és kidobott pénz az ablakon

Sokan úgy gondolják, hogy egyszerűbb és olcsóbb megoldás, ha a javítás helyett rögtön egy új okostelefont vásárolunk. Léteznek olyan hibák és régebbi telefon modellek, melyek igazolják ezt az állítást. Azonban a megrepedt vagy betört vagy érintésre nem reagáló kijelző, a sérült portok vagy hangszórók cseréje sok esetben gazdaságosabb, mint az új készülék vásárlása. Még akkor is, ha a javításokat hitelesített szervizpontokban végeztetjük. A javítás nemcsak pénzt, hanem időt is spórolhat: az alkatrész cseréje sok esetben kevesebb időt vesz igénybe, mint az új okostelefon kiválasztása.

 

 

Csomagküldés futárszolgálattal 1-3 munkanapon belül
Bruttó 30 000 Ft feletti vásárlás esetén a postaköltség ingyenes
Kínálatunk több, mint 20.000 egyedi terméket tartalmaz
Több mint 50.000 megjavított készülék

Cookie-preferencia központ

  • Az Ön adatvédelme
  • Szigorúan titkos cookie-k
  • Teljesítmény cookie-k
  • Működési cookie-k
  • Marketing cookie-k

Név Szolgáltató Cél Megszűnés Típus