None

Az iPhone XS és XS Max 6 leggyakrabban előforduló hibái

Az Apple folyamatosan fejleszti iPhone készülékeit és újabbnál újabb funkciókkal látja el őket. Sajnos azonban ezeket sem kerülik el az általános és készülékre jellemző hibák. Ebben a bejegyzésben az iPhone XS és XS Max kerülnek terítékre, megnézzük az okostelefonok leggyakoribb hibáit és a javasolt megoldási lehetőségeket.

Az Apple folyamatosan fejleszti iPhone készülékeit és újabbnál újabb funkciókkal látja el őket. Sajnos azonban ezeket sem kerülik el az általános és készülékre jellemző hibák. Ebben a bejegyzésben az iPhone XS és XS Max kerülnek terítékre, megnézzük az okostelefonok leggyakoribb hibáit és a javasolt megoldási lehetőségeket.

Bosszantó zöld csík a kijelzőn

Elsőként egy ausztrál felhasználó számolt be arról, hogy rövid használat után az iPhone XS képernyő szélén egy világos, zöld függőleges csík jelenik meg, ami nem tűnik el. Később a hibát több felhasználó is jelezte.

MEGOLDÁS

Az Apple azt javasolta, hogy éljünk a garancia adta lehetőségekkel. Ha a képernyőn megjelenik a zöld csík, akkor a felhasználó minél előbb keresse fel az értékesítőt.

Gyenge mobilhálózat és lassú WIFI

Az iPhone XS és XS Max felhasználók jelzései alapján a mobilhálózat gyengébb jelet mutat, sőt, sok esetben a „nincs szolgáltatás” felirat jelenik meg. Ez akkor jelent nagy problémát, ha a zárt térben az elérhető térerő eleve gyengébb. A felhasználók arra is panaszkodtak, hogy a WIFI csatlakozás lassú és a jel erőssége is alacsonyabb, összehasonlítva más készülékekkel. További probléma, hogy a telefon a 2,4 GHz-es sávot részesíti előnyben az 5 GHz-es helyett.

MEGOLDÁS

Sokan azt gondolják, hogy a problémát az okozza, hogy az Apple a Qualcomm modemekről átállt az Intel modemekre. Az Apple kiadott egy frissítést (iOS 12.0.1), melyben javította az LTE-vel és WIFI-vel kapcsolatos hibákat.

Töltési hibák

Több esetben előfordult, hogy az iPhone XS töltőkábelen keresztül egyszerűen nem töltődig. Csak akkor indul el a töltés, ha a felhasználó a töltőkábelt kihúzza, a képernyő felvillan, majd a töltőt ismét csatlakoztatja a készülékhez. A probléma nem jelentkezett minden telefonnál, sőt, a régebbi modellekre egyáltalán nem volt jellemző, ami arra utalhat, hogy a probléma az iOS 12 szoftver frissítésével lehet összefüggésben.

MEGOLDÁS

Nagy valószínűséggel a hiba a szoftver frissítésével orvosolható.

Beauty gate

A felhasználók az előlapi kamera használata során észrevették, hogy mintha egy „beauty filter” effektet alkalmazna az iPhone: a fényképeken a bőr kisimultabb, szinte „túl jól néz ki”, ráadásul ez a feljavítás nem visszafordítható.

MEGOLDÁS

Az Apple a problémával kapcsolatban úgy nyilatkozott, hogy az iPhone X előlapi kamerája már olyan gyorsabb és hatékonyabb chip-eket és algoritmusokat használ, amik biztosítják a Smart HDR funkciót. Ennek köszönhetően a fényképek „jobban néznek ki”. Ez az ún. beauty mode azonban kikapcsolható: Beállítások > Kamera > Automatikus HDR (vagy Smart/Intelligens HDR) > Ki (vagy Kikapcsolás).

Audio-rendszer csatlakozása Bluetooth-on keresztül

Néhány iPhone XS és XS Max tulajdonos jelezte, hogy nem sikerült a Bluoetoot-kiegészítőt csatlakoztatni a telefonhoz, főleg akkor, ha audio-rendszer csatlakoztatásáról van szó. A készülékek sokszor nem kommunikálnak egymással.

MEGOLDÁS

Az Apple még nem nyilatkozott a problémával kapcsolatban.

Porszemcsék az objektívben

Nagyon ritka probléma, de előfordult, hogy az objektívbe porszemcse vagy kosz kerül, ami rontja a fényképek minőségét és a fényképezőgép működését.

MEGOLDÁS

Ebben az esetben érdemes egy iPhone szerviz segítségét kérni és a szakemberekkel kitisztíttatni az objektívet.

 

Ha iPhone XS vagy XS Max tulajdonos vagy és már találkoztál a hibák bármelyikével, jelezd kommentben.

breadcrumbs breadcrumbs--blog

Cookie-preferencia központ

  • Az Ön adatvédelme
  • Szigorúan titkos cookie-k
  • Teljesítmény cookie-k
  • Működési cookie-k
  • Marketing cookie-k

Név Szolgáltató Cél Megszűnés Típus