+36 1 700 9397

Hétfő - Péntek: 8:00-17:00 

[email protected]
Szállítási ország AT
Ügyfélszolgálat
None

Az Apple Touch ID nem működik: egyszerű tippek a teendőkhöz

Az Apple Touch ID egy olyan rendszer, amely biztosítja az ujjlenyomat beolvasását és az eszköz feloldását. Ugyanakkor számos alkalmazás feloldására, online vásárlásra és hasonlókra is használják. Így a meghibásodása a teljes telefon vagy tablet használhatóságát ronthatja. Milyen egyszerű trükkök oldhatják meg ezt a problémát? 

Ha az Apple Touch ID nem működik, akkor lehet, hogy a probléma nem maga az érzékelő hibája. Az okok gyakran csekélyek, és otthon néhány perc alatt megszüntetheti őket. 


Megéri kipróbáni a következő megoldásokat:

Touch ID probléma és az operációs rendszer frissítése 

Mielőtt kipróbálná az alábbi tippeket, győződjön meg arról, hogy iPhone-ján a legújabb operációs rendszer fut. A beállításoknál nyissa meg az "Általános" lapot, ahol megtalálja a "Szoftverfrissítések" opciót. Ha telefonja új frissítést kínál, telepítse azt. 

Néha az eszköz egyszerű frissítése megoldja az egész problémát egy nem működő Touch ID esetén. 

Szenzortisztítás és megfelelő szkennelési technika 

A Touch ID hirtelen leállásának gyakori oka a koszos érzékelő. Ha zsíros vagy nedves, általában nem tudja megfelelően leolvasni az ujjlenyomatot. Használjon puha ruhát az alapos tisztításhoz, és ellenőrizze, hogy megfelelően működik-e. Ügyeljen arra, hogy ujjai tiszták és szárazak legyenek. 

A szkennelési technika néha problémát jelent. Ha túl erősen megnyomja az érzékelőt, vagy fordítva, nagyon kevés nyomást gyakorol, a Touch ID nem tudja megfelelően leolvasni az ujjlenyomatot, és nem működik. 

A tok eltávolítása 

Az Apple Touch ID gyakran nem működik a készüléken használt nem megfelelő tok miatt. Ez megakadályozhatja, hogy ujját megfelelően helyezze az érzékelőre. Ez azonban az érzékelő helyi túlmelegedését is okozhatja, aminek következtében a Touch ID nem működik megfelelően. 

Eszköz visszaállítása 

Ha a fentiek egyike sem működik, próbálja meg újraindítani az eszközt. A Touch ID-t azonban előzetesen deaktiválja a beállításokban. Miután újra bekapcsolta telefonját vagy táblagépét, aktiválja újra, és ellenőrizze, hogy megfelelően olvassa-e be az ujjlenyomatait. 

Törölje ujjlenyomatát, és töltsön fel egy újat 

Ha a visszaállítás nem segít, és a Touch ID probléma továbbra is fennáll, törölje a meglévő ujjlenyomatot, és próbálja meg újra aktiválni a Touch ID-t. 

A Touch ID nem aktiválható 

Ha telefonja vagy táblagépe hibát jelez a Touch ID aktiválása közben, próbáljon ki egyet vagy többet az alábbiak közül: 

  1. Ha csatlakoztatva van a töltőhöz, válassza le. 
  2. A Touch ID aktiválása előtt kapcsolja ki a jelszavas feloldást. 
  3. Jelentkezzen ki, majd jelentkezzen be újra Apple ID-fiókjába. 

Állítsa vissza a hálózati beállításokat 

Egyes felhasználóknál a Touch ID újra működni kezdett, miután visszaállították a hálózati beállításokat. Kattintson az "Általános" elemre a beállításokban, és nyissa meg a "iPhone átvitele vagy alaphelyz." opciót a menü alján. Ott válassza az "Alaphelyzetbe állítás" majd a „Hálózati beállítások alaphelyzetbe allítása“ lehetőséget.

Mi van, ha az Apple Touch ID továbbra sem működik? 

Ha a fenti trükkök egyike sem működik, és az Apple iPhone ujjlenyomata továbbra sem hajlandó együttműködni, már csak két lehetősége van: 

  1. Az első az eszköz teljes visszaállítása a gyári beállításokra. Ebben az esetben azonban minden tárolt adat elveszik, ezért előzetesen biztonsági másolatot kell készítenie. 
  2. A második a minőségi szerviz látogatása. Lehetséges, hogy az érzékelőmodul megsérült, és javításra vagy cserére szorul.
breadcrumbs breadcrumbs--blog

Cookie-preferencia központ

  • Az Ön adatvédelme
  • Szigorúan titkos cookie-k
  • Teljesítmény cookie-k
  • Működési cookie-k
  • Marketing cookie-k

Név Szolgáltató Cél Megszűnés Típus